Håller ingång fingrarna.

Även fast jag inte orkat blogg så har ju inte livet stått still här hemma. Mitt liv kan inte stå still, det har det aldrig kunnat. Det händer nåt jämt och det är så jag vill ha det.

Här ska ni få se lite smått och gott som jag sysslat med för att skingra mina tankar. När jag pysslar och är kreativ så flyr jag från alla tankar och känslor som jag annars alltid går och bär på. Vad vore jag utan min fantasi, ögon och mina händer? Jag vet inte...?

 

Denna kökssoffa har min mamma sovit i som liten. Jag vill inte förändra den. Jag vill att den är som den är, den påminner om mamma. Men dynan fick ett nytt tyg och häftades fast i bänkskivan så den inte åker runt/av så lätt.

 

 

 

 

 

Valde ett mörkt och mönstrat tyg så att inte minsta lilla fläck som kommer på tyget syns.

 

 

Min fina svägerska Frida bad mig hjälpa henne att sy en dyna till sin bänk i hallen. Så här blev det!

 

 

 

Riktigt fint tyg som man blir glad av!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gud va fin soffan blev :-) super fin

2011-12-01 @ 15:56:43
URL: http://lillahell.blogg.se/
Postat av: Marie Nilsson

Där e den ju,soffan.Tyget passar ju perfekt.

2011-12-01 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0