Fixat.



Nåt sånt här får det typ bli. Vad tror ni? Det här är ju bara mallen som är gjort av ett lakan. Nu gäller det att hitta en läckert tyg...



Efter Max vakna från sin sovstund kl halv ett, så dammsög vi ihop. Han avgudar dammsugaren!! Så jag brukar spara just detta städmoment tills han är vaken och kan vara med.





Här ser ni vårt kök, men ni ska få se bättre kort och presentation i ett senare inlägg. Dörren som Max  står vid går till vårt badrum och toalett.





Efter dammsugningen satte jag igång Alfons Åberg (Max favoritprogram) vilket gav mig en halvtimma till att knåpa ihop mallen till stolen. Ja, ni har ju sett resultatet ovan.

Nu ska jag parkera mig i soffan en stund!

Kommentarer
Postat av: Marie Nilsson

Gullplutten!

Fladdermusen blir bra men förstärk den i böjerna det brukar gå sönder där annars.Kram!

2011-10-09 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0