Fynd för miljö och ekonomi.

Tradera är en fantastisk uppfinning, speciellt om man har småbarn! Jag vet ite hur mycket kläder jag fyndat till Max där. Mesta dels av hans gaderob kommer från aktioner jag vunnit. Senaste fyndet vi fick hem med posten var ett par lära gå skor från märket Kavat. Skorna var i jättefint skick, de hade bara använt ett fåtal gånger. Ett par nya nya ligger på 449 kr och vi fick dem för 235 kr med frakten inkluderad. Inte illa!


Nu väntar vi på overallen som vi vann igår. Jag nämnde den i ett tidigare inlägg. Jag kollade upp vad en liknande overall från Polarn O. Pyret kostade ny och det låg på närmre 900 kr. Overallen jag vann igår kostade mig 495 kr med frakten. Vi hoppas att det är lika bra kvalitet på overallen som säljaren beskrev i annonsen. MEn jag ska säga er att jag är sällan missnöjd med vad jag får hem.

 

Att handla begagnat spar på miljön och är dessutom ekonomiskt, som ni märker. Två goda flugor i en smäll! Jag rekomenderar alla att skaffa sig en inloggning på Tradera. Det är smidigt och roligt! Man blir lite fast faktiskt lite smått beroende av att göra fynd, hehe!

Kommentarer
Postat av: Marie Nilsson

Är det något man kan köpa begagnat så är det barnkläder.Det slits ju inte mycket de första 2åren.

2011-10-12 @ 19:31:50
Postat av: carolina

Varmt välkommen !

2011-10-13 @ 23:07:31
URL: http://lillahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0