Gårdagens playdate

Jag brukar ofta glömma kameran när vi är iväg och leker med Max oxh mina kompisar. MEn iom att de var hemma hos oss igår så fanns kameran  på plats. Jag tog massor av kort, men det är inte det lättaste att fånga små busfrön in action. Men några fina kort blev det allt. Synd bara att jag inte fick fångat alla på kort. Kameran åkte fram tidigt och då hade inte Oline och hennes mamma Zarah kommit än. Jag måste bli bättre på att fota när vi träffas allihop.

Aksel & Viggo med en flaska med glittriga pärlor inuti.

 

Från vänster: Aksel, Max, Filippa & Viggo.

 

Aksel fullt fokuserad på klossarna.

 

Max var inte riktigt sitt glada jag igår. Han hade en mammig
dag och ville helst bara vara tätt in till mig hela tiden.

 

Viggo med en korköppnare. Kanaske en framtida vinkännare in the making?
Måste tillägga här att korken är helt rent, dessutom kokad innan den hamnade i Max leklåda.

 

Fröken Filippa var den som var mest samarbetsvillig när det kom till att bli fotad av mig.
Där av finns det flest bilder på henne.

 

Haha, söta unge! Älskar den oskyldiga blicken hon har här :D

 

Viggo gick med gå-vagnen för första gången här hos oss igår.
Vagnen var populär och det blev lite fight över den.

 

 

Det var fullt ös, medvetslös igår när vi sågs - ja, som det brukar vara. Skitkul!! Hoppas vi kan ses allihop nästa gång, då två mammor och barn inte kunde komma. Vi har alltid lika kul och det är tur att Max och jag funnit dessa underbara människor. Livet hade varit bra mycket tråkigare utan dem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0