Inte på topp.

Efter en orolig natt med lite ostörd sömn känner jag mig slut idag. Max hade ont i munnen pga de nya tänderna och vaknade ungefär 6, 7 gånger som gjorde att jag behövde gå upp och lägga om honom, stoppa in en napp, ge Alvedon och trösta. När klockan var sju och Max ville gå upp kände jag mig mer trött än när jag gick och la mig kl tio igår kväll.

För att toppa tröttheten så har jag en pansarhjälm av huvudvärk idag. Huvudet känns som det sitter i ett skruvstäd och att någon borrar mig i huvudet med en slagborr eller blixt i både högra och vänsta tinngen, samt i pannan på högra sidan. Stundvis mår jag illa dessutom, pga att jag har ont. Jag behöver sova, men det får vänta tills Tobias kommer hem från jobbet i eftermiddag.

Just nu sover Max middag och jag andas ut i soffan. Hoppas han sover ända till lunch, det behöver jag idag. Vi hörs lite senare. Förhoppningsvis mår jag bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0