Måndag. Sjukstuga.

Det händer inte allt för mycket spännande här idag. Max är förkyld och både Tobias och jag känner av en kommande förkylning. Så vi håller oss på hemmaplan. Jag har satt en bulldeg och tvättar några tvättar medan Max tultar efter. Ska småplocka lite här och var inför kalaset som äger rum här nästa söndag. Då blir det inte så mycket stora saker kvar att göra dagen/kvällen innan.

 

Jag har glömt att visa er våra senaste loppisfynd. För att isolera golvet här hemma letar vi efter mängder med trasmattor som vi ska sprida ut runt om i huset. Hallen innanför punschverandan ska få sig ett heltäckande lapptäcke av trasmattor är det tänkt, för där är golvet som kallast i huset.

 

 

 

 

 

Båda dessa mattorna hamnade (än så länge) i det gamla köket. Majlo och James uppskattade mattorna båda två, som ni ser. Det blir hemtrevligt med trasmattor i behagliga färger. Ska kika in på loppisen som ligger här i Gnarp i veckan efter om det finns några fina där. Hon som driver loppisen är jättegullig och väldigt snäll med priserna.

 

Nu ska jag gå se efter vad Max pysslar med, för han vandrade iväg till ett annat rum.
Trevlig månad på er!


Kommentarer
Postat av: Herr Isak

James! Underbart å se att han lever. Ser ut att må bra :)

2011-12-01 @ 13:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0