Monday monday.

Vi är fortfarande inte krya här hemma. Förkylningen har oss i ett elakt grepp. Tobias är hemma ännu från jobbet. Då vi båda är förkylda så turas vi om att underhålla solstrålen Max som tycks ha sluppit bli så väldigt sjuk. Det är full fart på honom, han är bara lite lite lite snorig. Skönt att lilla älsklingen slipper må skrutt. Finns ju inget värre än att se honom må dåligt.

Max, 15 månader

 

Iom att vi turas om att vara underhållning och sjuklingar så får jag lite mer egen tid på dagen. Det är guld värt! Jag älskar att vara med mitt barn, men att vara höggravid och förkyld gör verkligen att jag går på tomgång. Som tur är har jag ju en fantastisk man som jag älskar dyrbart, som hjälper mig och avlastar allt han kan. Jag har det bra. Nästan för bra, hehe!

 

Tobias, mannen som jag älskar

 

Lite egen tid gör att jag hinner blogga. Jag älskar att skriva, ta kort och visa er saker från min vardag här i bloggen. Men Max kommer före, vilket gör att min blogg blir lidande - som ni nog märkt. Men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet. Idag har jag tänkt lägga upp lite inläggning om bakning. Håll till godo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0