Lista. Väska. Musik?

Nu är det dags. I skrivande stund är det bara en dag och 22 timmar kvar tills vi ska vara på Hudiksvalls BB. Huvudet har börjat rusa men samtidigt lugna ner sig. Det som rusar är alla funderingar kring vad som ska med. Jag skriver på en lista sen någon dag tillbaka om vad jag packa ner. För nu är det dags att packa den berömda BB-väskan. Eller kanske väskorna, hehe!

Förra gången, när Max föddes, så bodde vi bara 2 min från Hudiksvalls sjukhus och då gjorde det inte så mycket att om vi skulle råka glömma något för det var ju bara för Tobias att knata hem och hämta det. Men denna gång bor vi ju ca 3 mil ifrån, vilket gör det lite krångligare.

Men jag tror att jag fått med allt som behövs på min lista. Ska se till att tvätta en del saker idag så att allt finns redo för att packas ner i morgon kväll.

En sak jag går och funderar på är om vi ska ta med någon musik. På ett sätt kan det ju vara kul och kanske lite avslappnande med musik som vi trivs med till operationen och bebisen födelse. Men på ett annat sätt känns det överflödigt. För jag vet inte om jag kommer lyssna när jag väl ligger där och är nervös eller upprymd när bebisen väl fötts. Och om vi ska ha musik - vad ska vi välja? Tobias säger att det är upp till mig, han bryr sig inte alls. Men han gillar ju allt jag gillar, så det kanske det är därför han går med på vilket som, hehe?!

Jag får fundera lite. Men tror att jag nog gör en skiva ifall att. En blandskiva som de på BB kan behålla efteråt. Men vi får se. Nu tillbaka till den berömda väskan.


Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma och gravid i vecka 26

Åh så spännande!

2012-03-27 @ 10:54:36
URL: http://zaraholine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0