Våren 2012 är på gång.

Idag mår jag bättre! Det är underbart att inte ha ont i magen och inte må illa. En riktig god natts sömn gör dessutom underverk för både kropp och själ. Ok, jag fortfarande är lite trött och sliten efter föregående natt, men efter att ha sovit i 9 timmar i natt så är humöret på topp igen!

Jag fullkomligt spirar med kreativitet just nu. Fick sytt ett litet påslakan och örngott nu på förmiddagen till lillasyskonet som ska ligga i vaggan som ska hängas upp i vardagsrummet. Jag ska ta kort och visa er senare idag.

Men den främsta kreativiteten just nu är bakning. Jag älskar att baka och ser verkligen fram emot att baka massor i sommar som vi kan äta ute i det gröna. Eller kanske på balkongen eller/och glasverandan?

Jag drömmer även om att anordna en liten fest för goda kompisar i vår trädgård. Hoppas det blir av. Åh, vad jag längtar till sommaren! Tur det är vårdagjämning idag. Det går åt rätt håll. Snart är vi där igen.




Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Ojojoj va Max är lik sin far! Ingen stork som kom här inte =)Väldigt fin bild =)

2012-03-21 @ 11:04:22
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0