Max julklappar och önskelista.

Nu är de två sista julklapparna till Max beställda. Ska bli kul att se vad han tycker om det vi valt ut. Här ser ni vad vi ska ge honom.

 

Ett färgglatt dragdjur

 

Ett fint pussel i 6 delar

 

En DVD-box (mini, tre serier i ett).
Kalles Klätterträd älskar Max, så vi tänkte att han
kanske gillar de två andra också

 

 

 

Ett instrument med bjällror

 

En flöjt

Och en xylofon - dock inte exakt den på bilden.
Hittade ingen exakt bild.

 

 

 

För familj och vänner som läser och undrar vad Max önskar sig i julklapp kan jag tipsa om följande

 

* Böcker - Max älskar att bläddra själv och när man läser för honom, dock inte för långa meningar och gärna med tjocka blad.

 

* Leksaksverktygslåda - så att hans pappa kanske får ha sin i fred.

 

* Kylskåpsmagneter

 

* Askar och små behållare med lock som han kan öppna själv

 

* Lektält - vet att det finns ett på Ikea för en rätt så billig penning (klicka på länken)

 

* Kritor till småbarn

 

* Allt som blinkar, lyser och gör ljud

 


Kommentarer
Postat av: Marie Nilsson

Jag önskar mig en liten Max i julklapp.Snälla tomten från Gnarp,kan jag få det!?

2011-12-07 @ 14:12:45
Postat av: curlingmamman

Han kommer att bli överlycklig :) kram

2011-12-08 @ 06:49:53
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0