Bra smörj.


Jag måste tipsa er om en väldigt bra hudsalva som jag beställde hem för ett tag sen. Max har varit så torr nu i vinter. Jag smörjer in honom i barnolja efter han duschar och med någon vanlig hudkräm från apoteket, men det har inte hjälpt.

Så jag tänkte att jag skickar efter den här salvan när jag ändå beställer ny rengöringt till mig själv från samma märke, och ser om den gör någon skillnad. OM det gjorde?! Nu är han sitt gamla vanliga mjuka lena jag igen. Skönt!

Ett åringar (och bebisar) ska inte vara torra och skrovliga i huden som en gammal reptil - de ska vara så lena och mjuka att man vill käka upp dem! Här kan ni läsa mer om salvan och även köpa hem en burk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0