En sån där dag.

Idag är ingenting bra enligt Max. Han sov dåligt i natt och fick till slut komma över och ligga i vår säng. Han har svårt för att sova hos oss, ligger mest och vänder sig, slå på oss och tjorvar kring. Efter en stund ledsnade Tobias på Max snurrande och la tillbaka honom i hans säng. Då somnade han om. Klockan var då runt fyra på morgonen.

Sen vaknade Max tidigt, redan halv sex och ville inte sova mer. Jahopp. Bara att infinna sig i att det inte blev nån mer sömn.

Jag sov dåligt i natt av mig själv också. Vaknade stup i kvarten av att händer och fingrar domnat bort. Nu kommer vätskan i kroppen smygandes... Tur det inte är lång tid kvar nu, bara två veckor!
Jag drömde mycket i natt också, stundvis visste jag inte om jag sov eller var vaken. Allt blandades ihop, troligtvis för att jag är så trött och inte riktigt kommer till ro pga värk lite över allt. Ja, och för att Max väckte mig dessutom.

Så vi är två surkarts idag. Så är det ibland. Man kan inte alltid vara på topp. Speciellt inte när man är trött och har ont. Hoppas att dagen går fort eller ännu bättre - lättar upp vårt sura humör.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du behöver inte fundera över tapeter.Gör fototapeter med fotona du tagit på Max.Unika o finast av alla.

Sötnosen!

2012-03-15 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0