Nu så.

Idag kom det efterlängtade brevet med klockslaget. Och genast blev jag skitnervös. Hjälp.

Inte för att få en till bebis, nej nej. Det som gör mig knäsvag är ryggbedövningen och att de ska skära i mig. Men det måste göras. Och det ger mig något otroligt fantastiskt!

Jag kommer klara det. Måste bara noja mig och bearbeta oron nu. Sån är jag. Spelar ingen roll vad andra säger, jag kommer ändå vara skitnervös bakom mitt poker face.

Men jag fixar det. Snart är allt detta förbi. Vid denna tiden om en vecka håller jag i min nya skatt. Åh vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Annica Kvarnström

Åh vad spännande! Jobbigt? Klart!

Men inte hälften så jobbigt som att ligga 15 timmar med värkar ,ju! (försöker intala dig att det är lätt ;))



Snaaart har du det lilla knytet i famnen <3

2012-03-23 @ 17:49:11
Postat av: Zarah - mamma, matte och gravid med nr 2

Det där klarar du!!

2012-03-23 @ 20:23:33
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Husfrun

Å vad nervöst och å vad härligt.

2012-03-24 @ 10:39:55
URL: http://villafreja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0