På tisdag ser jag mig omkring...

Idag har vi varit på MVC inne i stan. Det var nästsista gången, innan vi får träffa lillasyskonet i verkligheten. Det börjar dra ihop sig nu!

Vi passade även på att fynda lite saker här och var, bl.a. på Åhléns. Lovar att visa er ett jättegulligt tyg jag köpte där till att sy bebislakan av att ha i vagnen eller vaggan/korgen.

Max är verkligen lättsam att ha att göra med, ivf för det mesta. Visst, han är nyfiken, full av energi och pillig. Men lätt att underhålla. Bara att slå på Alfons på mobilen och han är tokmöjd i 20 min.

Max skötte sig exemplariskt idag på MVC medan jag och bebisen i magen undersöktes. Jag tog med min vår lilla bärbara dator och slog på Nalle Puh när vi kom in till barnmorskan. Där satt han som ett ljus och BM vart väldigt imponerad över hur lättroad Max var. Behöver jag säga att jag var stolt över min solstråle?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0