Rida ut stormen.

Vaken i natt igen med ont i magen. Och sedan svårt att somna om. Det ger ett resultat av trötthet. Jag vill så gärna gå lägga mig, men det vill inte Max.

Jag börjat ana att denna magsjuka gått över i att bli magkatarr. Från pest till kolera, så att säga. Magkatarr har jag haft fler gånger än jag kan räkna till. Men det blir inte mer trevligt för det. Jag vet av erfarenhet att det endast går bort av att avlägsna det som stressar mig. Men just nu är det svårt. Det är så mycket just nu och tyvärr är det bara att rida ut stormen.

Får komma ihåg att bara andas och inte glömma bort att jag endast är mänsklig och gör så gott jag kan. För det gör jag ju.

Snart är allt lugnt, grönt och skönt igen. Snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0