Max riktiga säng.

 
Titta vilken underbart fin gammal säng vi har fått tag på! Åh, vad jag är nöjd! Precis en sån här, fast till barn, har jag letat efter länge nu. Denna är dock ingen barnsäng, utan en riktig eller rättare sagt vuxensäng. Men det är ju faktiskt bättre, för då kan vi lättare få plats att ligga i den tillsammans med Max om kvällarna. Kalasbra!
 
 
Än så länge står den uppe i hallen, som ni ser. Men ikväll ska vi flytta in den och bädda fint. Ska bli intressant att se om han ligger kvar efter vi nattat och sagt go'natt.
 
 
Sängen är utdragbar, vilket är bra för Max rum får inte riktigt plats med en 2 meter lång säng för tillfället.

Jisses, vad nöjd jag är! Hoppas Max blir lika nöjd som jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin säng! Hoppas han sover som en prins :)

2012-11-29 @ 11:15:32
URL: http://uppsalasfinest.wordpress.com
Postat av: Marie

et tyckte jag inte om för det var på halmmadrass.Senare fick jag en annan madrass ovanpå.Det var hos släktingar på landet.

2012-11-29 @ 17:58:05
Postat av: Marie

Ops!Vart tog texten vägen?:(

En sådan säng låg jag i som liten det......

2012-11-29 @ 18:00:51
Postat av: Marie

Visst är detmysigt med julen o allt pyssel o bak.Ni har det så fint hemma.Kram på er!

2012-11-29 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0